Sunday, March 11, 2012

ABAH!! MAK!! n yg lain lain...hehe

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..blog kembali ceria.dan semakin yakin untuk berhadapan dengan semua orang :D
takde nak cakap ape pun..cuma...macam dah tak ketahuan dah..sebab rindu sangatsangat kat abah dengan mak..rindu nak masakmasak kat rumah..3 minggu tak balik, dah rasa macam 3 tahun.apekahhhh.....uhu


semua orang kena doakan..supaya sem ni sy rajin telaah buku macam sem 1 dulu.tak banyak berangan.tido.makan.fesbuk.sem ni macam tak seronok sket.kelas sampai 5 jam.tapi slide berapa ketul je.ohh...apalah nak goreng time exam nanti *sigh*


keputusan sem lepas sangatlah ngeri.yg penting sangat kecik hati dengan kimia organik.ahh..abaikan.yg penting sem ni kena improve.go go go!


oklah.tak baik merungut panjang2,kang nanti Allah marah.yg penting saling mendoakan.
ganbatte! ^^

2 comments:

deardearyhaty.blogspot.com said...

blog ni sgt nice dear..
nway done follow u..hit me back if sudi k.. :)

Malus domestica said...

selamat jawab exam januari 2013:D